Tunisien, here I come!

Nu är sommarens semesterresa till Tunisien bokad, 5/8 lyfter planet till Hammamet, Tunisien. Där jag och J ska stanna i en hel vecka. Vi ska bo tillsammans med ett gäng kackerlackor, har jag läst mig till. Det är mindre roligt att behöva dela rum med kackerlackor, men jag får väl ha träskor på mig och mosa sönder de med klacken.

När jag försökte hitta vilken valuta de har där nere läste jag mig till att man inte får växla till Tunisiska Dinar i Sverige för att de inte vill att Dinar'en ska lämna landet, det gjorde det hela lite bökigare. Men ska ringa ett samtal till Forex och höra om det verkligen stämmer, väldigt konstigt att man inte kan växla här hemma tycker jag. Men men, annars får man väl ordna det när man kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0