Nu är solen tillbaka, och snön borta!

Tack och lov tog det inte lång stund för snön att smälta bort. Redan vid 17 tiden var det mesta borta, tror jag. Tittade väl ut nångång vid den tiden igår antar jag.
Dagen på jobbet igår var väl ganska bra, väldigt lugn var den för min del i alla fall. Började med att städa och fylla på en salm sedan när jag var färdig med det tog jag hand om det tråkigaste på jobbet. Alla fruktansvärd diskmaskiner som inte tömmer sig själv. Under hela passet igår tror jag att jag tömde fem diskmaskiner, hur kan det bli så mycket disk? Dessutom höll en maskin på att braka samman, men min kära kollega C ordnade till den genom att vrida lite på ratten. C the Handy-woman!

Snart ska jag väl göra mig iordning för att åka till jobbet. Ligger fortfarande i pyjamas och har inte ens ätit frukost. Det är väl dumt.  Och kaffet jag värmde på för en halvtimme sedan har jag glömt också, får väl värma det igen. Nej nu måste jag ta mig i kragen och göra något vettigt. Hörs någon annan gång=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0