Från 15 grader och strålande sol till snöoväder!

Igår var det riktigt härligt väder ute, tror min termometer kom upp i 18 grader som mest. Och idag är det fruktansvärda 10 cm snö!! Om mer på ingång verkar det som. När våren äntligen hade tagit ett stadigt tag om staden så kommer snön! Har det inte varit tillräckligt med snö denna vinter?

Snart ska jag åka iväg och jobba, eller snart och snart, jag börjar vid 14 så jag börjar om fyra timmar men ska åka om två och en halv timme. Så innan dess hade jag täknkt att cykla lite, dricka mer kaffe, äta lunch? och duscha och titta på VBÅ. Allt borde jag hinna med, möjligen inte lunchen.

Nähe ska väl hoppa upp på cykeln nu och försöka stjäla tillbaka min kondition som någon har stulit för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0