Äntligen ledig

Nu är jag ledig! En hel dag, men sedan är det back to work igen på torsdag. Idag har det varit en rolig dag på jobbet, har fått jobba med roliga saker, och dessutom fått använda min hjärna mer än vanligt, så nu vet jag vart den sitter någonstans.

Hämtade ut min telefon från reparation igår efter jobbet, de treliga människorna på TM ringde och berättade att den var tillbaka från verkstaden och att den intekunde lagas så jag fick en annan telefon istället. SÅ nu är den en tredje ny telefon på ungefär en månad, får se hur det går med denna nu då. Hoppas att den inte går sönder också.

Och nu ska jag väl hitta på något vettigt, laga mat kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0