Snart får jag åka hem och sova!

Nu är det ungefär 45 minuter kvar till avlösning, ska bli så skönt att komma hem. Har klarat denna natt med bravur tycker jag själv=). Har haft en lugn natt, men ändå pysslig, sedan förra inlägget har jag inte "hunnit" läsa mycket i min bok, några kapitel bara, gissar på tre-fyra st. Duger ju det med, ville ju inte läsa ut boken för tidigt, och nu har jag plöjt igenom 2/3 av boken. Bra jobbat på tre dagar!
Och inte fick jag något att göra vid tretiden som jag sade till doktorn att han skulle fixa, men som sagt klarade jag av natten bra änå. Men skulle nog varit lite roligare att ha lite mer att göra. Men så är det väl med nattpass, resten av världen sover ju, inte riktigt men man vill ju inte störa nattsömnen i onödan.

Förhoppningsvis sover jag lika bra idag som jag gjorde efter förra natten, cirkus sex timmar. Det var skönt det. Och så hoppas jag att jag sover lika bra inatt, skulle vara underbart=). Vill sova som en prinsessa, men det är nog svårt med två gossjuka katter där hemma.

Idag ska jag då inte göra mycket mer än att återhämta mig från nattens äventyr, så jag är väl en soffpotatis i eftermiddag.
Och sedan är det jobb på fredag och lördag. Och seddan ska jag hem till R och R på lördag kväll. Titta på nya lyan, ska bli trevligt. Får se hur länge jag blir kvar där eftersom det är längre att åka nu, gissar på att det tar minst en timme att komma dit. Och så ska det gärna passa med buss/tunnelbana och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0