Natten är snart avklarad.

Sitter nu och väntar på att bli avlöst om en timme, får åka hem tidigare men nu är jag pigg och kan lika gärna stanna en timme till känner jag. Kommer ändå ha svårt för att somna när jag kommer hem. Blir en dushc och sedan ligga på soffan antar jag och så märks det om/när jag somnar.

Denna natten har varit väldigt lugn, men ändå gått väldigt fort. Tack och lov för min bok och kortspelet Kungen som jag har roat mig med under nattens gång. Låter som jag inte gjort annat än att läsa och spela, men lite mer har jag gjort. Skulle önska att det hände något riktigt roligt snart så jag blir glad över att stanna den sista timmen som är kvar.

Nu har jag i alla fall kommit fram till att jag kan jobba natt, men sedan om jag kan återhämta mig är en annan sak. Men någon enstaka natt kan jag nog jobba utan problem. Nu fick jag ledigt imorgon för att återhämta mig, bara jag får en dag för att återhämta mig så är det ganska lugnt=). Skulle int ekunna jobba natt och sedan komma och jobba igen vid 14-tiden. Aldrig i livet!

När jag kommer hem sedan kommer jag nog bara ligga på soffan och glo på tv samtidigt som jag slumrar lite lätt. Kommer nog ha minst en katt i knät/famnen under dagen, de är inte speciellt vana vid att jag inte är hemma nattetid. Har bara "sovit" borta tre eller fyra gånger under mina kissars liv hos mig. Skönt det, de är ju mitt liv de där små liven.

Nu ska jag nog spela lite mer kungen, och sen får jag åka hem och glo=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0