Mitt i nassen...

Sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken. Inte allt för svårt än så länge, det blir nog värre vid 3-4 att hålla sig vaken. Men det tar man när det kommer.
Fick reda på vid 20-tiden att jag behövde jobba natt, ganska skönt att inte veta om det i förväg, för då slipper man må dåligt över att man ska vara hemifrån allt för länge.

Får se hur jag mår imorgon och på onsdag efter denna natt, är ju inte van att jobba natt så imorgon får jag nog bli glad över tre timmars sömn, som jag klarat mig på de andra gångerna jag jobbat natt. Jag räknade ihop att mitt arbetspass blir 17 timmar långt. Lite mer än de sju jag skulle jobbat egentligen.

Innan jobbet idag tog jag mig till centrum och handlade bok nummer tre i serien Lotta Thell skrivit, läste ut bok nummer två igårkväll och ville inte vänta på leverans från Adlibris. Så jag köpte boken för nästan dubbla priset, men det var det värt. Har något att läsa nu inatt=). Jag köpte även smycken till näsan, har inte haft några smycken i på många år och nu blev jag sugen på att ha det igen.

Nu ska jag fortsätta läsa eller vara social med kollegorna. Det märks vad jag hittar på=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0