Lugn dag

Idag har det varit ganska lugnt, var klar medd tävtten vid 11-tiden. Sen har jag inte gjort speciellt mycket, diskat och plockat lite bara.
Höll på att somna på soffan, men gick upp och lagade mat istället.
Satt emig sedan och bokade in en kryssning med några kollegor, 460 kr, dyrt som attan! Men jag är ensam i en hytt, skulle vi varit fler skulle det blivit billigare men kollegan jag hade tänkt dela hytt med kan inte åka, möjligen att man bokar in henne i efterhand. Men vi får se. Jag ska i alla fall guppa iväg=).

Imorgon blir det grillning, ska bli riktigt trevligt. Sedan börjar arbetsveckan igen, måndag till fredag. Skönt att vara ledig en helg till efter denna=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0