Godmorgon.

Nu har jag precis vaknat, har inte sovit så länge som det ser ut. Jag var vaken till ungefär 12, förutom en liten tuplur vid tiotiden. Kunde verkligen inte somna på soffan så när jag gick och lade mig i sängen vid tolv somnade jag ganska fort och vaknade nyss av att S ringde. Det var ju väldigt bra eftersom jag börjar jobba kl sju imorgonbitti. Vill ju inte vakna vid tolv och vara utvilad så jag inte kan somna om innan jobbet.

Är ändå lite paff över att jag sovit i sex timmar, på dagen! Jag har bara kunnat sova tre-fyra timmar innan. Men idag fick jag till hela sex timmar.

Inte orkar jag ordna någon gourmet-middag heller. Håller på att värma på potatisbullar, då behöver jag inte göra mycket förutom att kolla till ugnen lite då och då, väldigt att ha sådan "nöd"-mat när man e trött som jag =).

Min lilla Chippe-lipp har sovit med mig väldigt mycket idag, han låg med mig i soffan ungefär två timmar innan han tröttnade. Sedan kom han och lade sig med mig i sängen några timmar också, undrar vad de gjort under natten när de har haft FF.

Nu ska jag titta på tv och slappa lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0