En ny vecka har kommit.

Då var det måndag igen, och en hel arbetsvecka framför sig.
Min arbetsvecka börjar om knappt två timmar, så jag ska snart börja röra mig mot jobbet.
Imorgon funderar jag på att ta mig till gymmet innan jobbet, måste verkligen komma igång igen. Men är lite förkyld, så det kanske inte är det bästa. Men jag blir nästan aldrig av med mina förkylningar, jag är förkyld nästan hela vinterhalvåret. Hur ska jag då komma igång med träningen?
Har ett jobbigt pass på jobbet imorgon, inte svettigt jobbigt men jag börjar vid 12, och jag HATAR att börja klockan tolv. Hinner inte mer än vakna innan jag behöver åka till jobbet. Då kan man lika gärna jobba förmiddag, hinner ju ändå inte med att göra något innan jobbet. Som idag har jag hunnit diska, ska snart fixa lådan också, men först ska jag göra mig iordning så jag hinner bli klar innan jag behöver åka.

I helgen är jag ledig, får se vad jag ska hittapå då. Det var tänkt att familjen skulle ut i skogen och grilla och plocka svamp/blåbär/lingon det vi hittar. men det har visst blivit ändrade planer för att mor min ska fortas med resten av hennes syskon, en present till mormor som fyller 83 unga år. Tror att det är 83 i alla fall, möjligen 81, men jag kommer inte ihåg att det var något stort hippo förra året. Så det är nog 83.
När jag blir gammal vill jag vara lika frisk som min mormor, slippa åka in och ut från sjukhus hela tiden.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet och allt annat man ska hinna med innan.

Kommentarer
Postat av: S

Haha vad söt du är Yennie :)

Jag vill också vara lika frisk som din mormor när jag blir gammal!

2009-09-21 @ 14:51:39
URL: http://citronskalsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0