Ännu en helg på ingång.

Igår gjorde jag något åt mina behov, var och köpte mig en vattenkokare, köpte även ett våffeljärn och en stekspade som jag skrev att jag behövde, eller ett våffeljärn var det inte ett så stort behov av, men det kan vara bra att ha. Så nu är jag en stolt ägare av en vattenkokare.
Eftersom jag varit sugen på våfflor vid några tillfällen passade jag på att köpa ett paket frasvåfflor när jag samtidigt köpte våffeljärnet. Så det blev våfflor till lunch igår, och det var gott, men jag ångrar det lite i efterhand. Började må så illa så jag ville stoppa fingrarna i halsen. jag vet inte va<d det är med mig och våfflor/pannkakor. Blir alltid illamående. För mycket mjölprodukter kanske?


Efter min tripp till centrum och shoppingrundan gjorde jag inte något speciellt, det blev mest vila på soffan. Bemanningsassistenten på jobbet ringde mig två gånger under gårdagen angående lite byten i helgen, och om jag ville jobba heldag idag, men det skippade jag. Ville sova ut en dag till. Och det gjorde jag rätt i=). Sov till klockan nio idag och efter det har jag inte gjort många knop. Har precis kommit ut ur duschen och ska snart äta lite lunch innan arbetet.

Jag ska iväg på en ny visning i nästa vecka, i ett område jag knappt känner till, får se hur det blir om jag får den lägenheten. Behöver byta bort ett pass för att kunna gå på visningen som ligger någon kilometer från jobbet, vilket är skönt. Visningen är klockan 19, och ska då försöka byta så jag slutar jobbet vid 16, och sedan gå och träna innan visningen. Känns onödigt att åka hem och sedan vända.

Jag kom fram till att jag har köpt riktigt äcklig honung, någon KRAV-märkt blomsterhonung, som smakar pyton. Tänker nog ta med mig båda flaskorna till jobbet och ge bort de. Smakar verkligen pyton, trodde först att det var mitt nya te som det var en udda smak på, men när jag sedan tog ett annat te smakade det lika illa.

Nu ska jag göra mig i ordning för arbetet. Ha en trevlig kväll/helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0