Tror jag kände lite julkänsla

När jag var på väg hem från jobbet idag, efter shoppingrundan när jag gick till bussen kände jag nog lite julkänsla, och det är oktober! På torget står det olika stånd som säljer frukt och grönt eller blommor, och i alla dessa stånd var det lampslingor i taken, och det såg nästan ut som lite jul. Om det skulle funnit lite snö på backen skulle jg nästan trott att det var jul på riktigt. Ska man verkligen känna julstämning i oktober? Visst att jag börjat med julklapparna, men det är fortfarande två månader kvar.

Har varit jätte trött sedan jag kom hem från jobbet, höll på att somna på soffan när det ringde och någon Alex frågade om det fanns någon man i 40-65 års åldern i hushållet. Det var något SL-snack ingen aning. Men i mitt hushåll finns ingen 40-65 årig man i alla fall. Sean ville jag sova men jag skippade det, så jagkan somna tidigt ikväll inför den tidiga arbetsdagen imorgon.

Nu ska jag titta på " Jag borde vara död" på Animal Planet

Kommentarer
Postat av: S

Jag fick lite julkänsla för ett par veckor sen, i slutet av september! IKEA hade börjat sin julskyltning, massa julsaker överallt! Jag var glad ända tills vi kom ut i det hemska höstvädret....

2009-10-30 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0