Snart får jag åka hem=)

Nu har jag inte många timmar kvar på jobbet=). Om knappt fyra timmar får jag åka hem och sova, hittills har det gått väldigt bra, men är lite småseg och har suttit och gäspat sedan midnatt ungefär, men vaken är jag utan problem ändå.

Har pratat ganska mycket med S idag, eller mycket och mycket, lite grann till skillnad mot hur vi brukar prata. Sammanlagt max två timmar bara skulle jag tro. I vanliga fall blir det en massa timmar. Men nu är det ju mer jobb än vanligt, och hennes "öron" har gått sönder så hon hör knappt vad jag säger om jag inte pratar högt och tydligt. Så på torsdag när hon kommer ska hon få låna mina öron som bara hänger och dinglar där hemma.

Imorgon ska jag troligen hem till min syster och hitta på något trevligt, vi får se vad det blir... Men hon vill nog ha lite sällskap, like always=). Dessutom går jag ju på långledighet så jag kan offra en tv-kväll för henne, skulle jag alltid göra om det var så att det behövdes eller hon ville=). Sedan har jag ju lite planer för resten av veckan så då hinner vi ju inte träffas ändå, och det var ett tag sedan vi träffades sist, grillningen tror jag.

Nu ska jag väl hitta på något att göra den korta stunder det är lugnt på det här stället. Just nu är det nästan alldeles knäpptyst runt omkring... Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0