Småsliten

Igår var det vinkväll med tjejerna, vi blev tyvärr inte så många. R låg hemma och var sjuk så det blev "bara" jag, S a.k.a Noppa Noppa och E, men det var trevligt det med. Det blev mycket vin, och mycket snack. Vi åkte hem vid halv tre tiden tror jag, kommer inte ihåg resan hem men den hade visst varit trevlig enligt S=).
Var lite rädd när jag vaknade imorse och undrade vart jag var, eftersom jag inte kommer ihåg resan hem. Men jag var i min egen säng, alltid bra.

Idag tog vi det lugnt på förmiddagem, vilket är ett måste efter en bag-in-box. Hela är inte slut men det är inte många droppar kvar. Sen åkte vi till centrum för en shoppingrunda med Noppa noppas mammaoch syster. Vi fick då doppresenten ordnad, köpte dessutom ny kalender. Hämtade ut ett paket från Ellos med massa kläder, härliga tider=). Fick sedan skjuts hem och har sedan dess legat på soffan och slumrat, men nu är jag nästan pigg igen. Men kommer nog somna ganska gott när jag väl kommer i säng.

Imorgon har jag inget inplanerat, det blir väl tv,data och film gissar jag på.
Det enda jag ska göra idag eller imorgon är att köpa biljetter till TT Grace´s releaseparty på torsdag, dit ska jag, S och E gå. Ringde R och kollade om hon också ville med, men hon visste inte om hon hunnit bli frisk tills dess så hon skulle återkomma=).

Nu ska jag fortsätta kolla på Körslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0