Inte den bästa dagen

Sov väldigt dåligt natten till idag, bland annat på grund av stormen som var i natt, det var väl inte en riktig storm om man skulle mäta vinstyrkan men blåste som attan gjorde det i alla fall. Så jag vaknade till och från av att det blåste väldigt kraftigt. Dessutom hade jag en mardröm inatt, och hade svårt att somna om efter den.
Och på jobbet var det lugnt, precis som igår kväll. Men idag var det ju mer folk och alltså mer att göra runtomkring mitt vanliga jobb, till exempel städa kylskåpen. Så jag städade ur ett kylskåp, och det ångrar jag. Fastän det verkligen behövdes. Hittade så äckliga matlådor och annat. Gammal sallad och snusk. Mår illa bara jag tänker på det, men så gott som allt är borta ur kylskåpet i alla fall, vilket är bra.

På väg hem från jobbet tänkte jag gå förbi "posten" och hämta ut några filmer jag beställt men det hann jag inte med för bussen gick sönder så jag fick ta tåget och blev då sen, så filmerna får jag hämta ut på fredag eller lördag, fårse om jag hinner hämta de på fredag, har lite tajt schema då också.
För då är det vinkväll hemma hos E, ska bli riktigt trevligt.
På lördag ska jag hem till systra mi och äta middag och titta på film troligen, annars hittar vi nog på något annat att göra. Och söndag har jag inga planer ännu.

Ska aldelles strax till tvättstugan och hämta det sista och sedan bänka mig framför Grey´s anatomy, sedan blir det bums i säng för jag jobbar ett nära inpå omänskligt pass imorgon, 07-21.30 =(.

Sov gott, för det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0