Hemma efter 18-årskalas

Och härligt är det. Är nu hemma och är helt slut. Slut i huvudet, vill bara sova. Åkte direkt från jobbet till kalaset, tack och lov blev jag upphämtad efter typ halva vägen av min syster, annars skulle resan tagit nära inpå 1 ½ timme. Var framme redan vid halv 4, skulle varit framme vid 5 om jag åkt kommunalt.
Väl på kalaset, det var helt OK. Kände mig inte vidare social med mitt trött huvud, satt mest i soffan i köket och lyssnade på olika konversationer om asfalt, inget jag är intresserad av må jag säga.
Vi åkte därífrån vid 8-tiden och var hemma för en kvart sedan.

Nu ska jag ta och ringa ett samtal om en lägenhet och sedan kolla på Körslaget, missade bara 30 minuter, det är bra jobbat=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0