Hemkommen och väldigt seg

Har nu kommit hem från kryssningen, har hunnit vara hemma i hela 30 minuter. Känner inte för att göra så mycket just nu, vill bara ligga ner och inte röra mig ur fläcken=). Njae, så illa kanske det inte är, men är jätte trött och seg efter nattens bravader.

Kryssningen var helt OK, var inte så mycket söta pojkar att titta på tyvärr, eller det beror väl på vem man frågar, mina ögon föll inte på speciellt många i alla fall.
Det blev mycket drinkar och Gin och tonic igår, och kom i säng någon gång efter fyra. Vaknade vid 11 tiden och startade då tvn ganska bort för att titta lite på tv. Hade inte ens hört när kollegan E kom in i hytten efter 6 nångång. Hon hade varit och ätit frukost och dansat loss några timmar mer än mig.

Dagen idag har varit väldigt lugn, var i hytten tills ungefär halv 2 sedan gick jag och lallade runt lite. Sen blev det taxfree och sedan en powernap i hytten=). Powernapen var väldigt behövlig känner jag nu. Fastän jag fortfarande är väldigt trött är jag glad över att jag tog tuppluren, annars skulle jag nog ligga nerbäddad redan nu.

Nu ska jag lägga mig på soffan och återhämta mig lite till.

Kommentarer
Postat av: S

Hahahaha, Lilla Yennie då... Du och ditt knullpulver gjorde sitt på dansgolvet! ,-)

2009-10-21 @ 20:22:25
Postat av: Anonühm

Låter som en trevlig tur :) nästan perfekt hehe

2009-10-21 @ 21:45:33
Postat av: S

Vart är världen på väg när jag (JAG) bloggar mer än vad du gör? Hmpf...

2009-10-23 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0