Då gick det i krasch!

Nu har jag haft besök av kvinnan som "äger" lägenheten jag bor i. Och hon vill flytta tillbaka, så om tre månader är jag utan lägenhet. Känns riktigt pissigt! I allra värsta fall får jag flytta hem till mamma igen, för jag måste ha katterna med mig, kan inte lämna bort de under den tiden jag inte har någonstans att bo. Med tänke på att de inte verkade må speciellt bra när jag lämnade bort de under fem dagar när jag var i Norge, så vill jag inte lämna bort de igen. Inte under en längre tid.

Får verkligen hoppas att jag får en lägenhet innan jag behöver flytta ut, man kan inte hoppas för mycket, men blir väldigt besviken om det blir så att jag måste flytta hem till mamma igen. Har inte bott hemma på ungefär 1½ år, hur ska detta gå??

Blir att gå till banken och kolla om jag kan få något lån till att köpa mig en lägenhet också, och hoppas att jag kan få ett litet lån, och köpa mig något litet och billigt.
Usch vad allt blev fel nu helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0