Väldigt trevlig middag hos min syster

Idag var jag på middag hemma hos min syster S, väldigt trevligt. Det bjöds på förrätt, sallad och vitlöksbröd, och Kornwook med ris till varmrätt. Det var väldigt gott. Wooken var gjord på kokosmjölk vilket jag inte tycker om speciellt mycket, men det där var riktigt gott.

Efter middagen var det skitsnack och godis, åkte hem vid halv nio-tiden och började då nästan direkt att packa ner lite mer som jag inte använder, alla 1000-glas som används max en gång i månaden och som alltså kan ligga ner packade i en månad. Och småsaker som ljuslyktor och sådant.
Fick ihop en hel kartong med saker. Öch nu är det inte så mycket kvar i köket som ska packas ner, städskåpet visserligen men det kommer användas inom en månad så det får vara kvar.

Imorgon blir det bara lugn dag, har inget planerat ännu. Och sedan är det en ny arbetsvecka på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0