Usch, gårdagen var inge bra

Jobbade natten till igår och sedan kväll igår.
Åkte hem från jobbet vid 05.00 och var hemma 06.20, vilket var ganska skönt, somnade väl runt sju antar jag. Sedan vaknade jag vid tio av att jag såg ubåtar. Sedan var det bara att lägga sig igen och försöka somna om, vilket gick galant. Vid 12 ringde det på telefonen och det var mitt försäkringsbolag, och jag sa att jag sov och att jag inte orkar prata, och då frågar hon i luren hur länge jag brukar sova. Och jag svarar då att jag jobbat natt och att jag börjar jobba igen om tre timmar, så jag har inte tid att prata förrens imorgon(läs idag). Kunde inte somna om efter det samtalet men låg kvar i sängen, vid 12.30 ringde S och tyckte att jag skulle gå upp, men låg kvar tills 13 när klockan skulle ringa. Sedan var det bara att göra sig iordning och röra sig till jobbet igen.

Väl framme och ombytt så kunde jag inte stänga skåpet för att ena skon var i vägen, så jag skulle flytta på den men slog då huvudet i "låsningen" och blev grinig. Inge bra att vara trött och stressad. Har inget blåmärke eller någon bula, men det skulle inte förvånat mig om jag hade det idag. På jobbet gick det bara segt, klarar mig inte på så lite sömn har jag kommit fram till nu. Mådde skit hela kvällen och såg riktigt sjuk ut när jag vandrade i korridorerna.
Åkte hem lite tidigare för att vinna några minuters sömn inför dagens morgonpass, och idag är jag ganska pigg, men det ska bli så skönt att få sova ut i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0