Snart får jag åka hem, eller inte=(

Nu har jag spenderat snart fyra timmar på jobbet, av typ 16. Än så länge har det gått bra, tyvärr lite för lite att göra. Men det hoppas jag att det ändrar sig tills eftermiddagen. Då kan jag hålla mig vaken lättare.

Igår kväll tog jag det bara lugnt framför tvn, efter att jag packat tre flyttkartonger i solskenet. Gick och lade mig vid 22 eftersom jag visste att jag skulle jobba heldag idag, och därmed behöva gå upp vid 05 för att hinna med morgonbestyren. Låg i sängen och läste i en halvtimme innan jag släckte lampan och försökte sova, förgäves. Kunde inte somna men låg kvar i sängen i alla fall. Har sovit allmänt dåligt inatt, tror att det beror på att jag drack kaffe hemma igår, brukar inte dricka kaffe hemma, det smakar oftas pyton. Jag har nu fått till det med dosering av kaffepulver så kaffet är drickbart=).
Nu ska jag fortsätta jobba lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0