Småseg

Imorse blev jag väckt av att en kompis ringde mig strax efter kl 8, och blev lite småsur, ville ju sova mer. Men det fick jag inte. Så jag gick upp och satte mig i soffan vid kvart i nio tiden och sedan tog jag det lugnt. Duschade, tittade på tv, tömde killarnas låda och lite sådant. Sedan var det dags att röra sig till jobbets fyra väggar.

Väl på jobbet har det varit en bra dag, pyssligt men ändå lugnt. Vid 19-tiden kom "ledningssköterskan" och frågade om jag även kunde jobba natt, vilket jag tackade ja till med extra betalning förstås. Ville också ha ledigt imorgon men det gick inte, det var redan kort om folk imorgon kväll, men jag får börja en timme senare. Så jag hinner förhoppningsvis sova i fem timmar innan jag ska upp och vara pigg på jobbet. Varenda gång jag har jobbat natt innan har jag varit/fått ledigt dagen efter så jag kan sova ut ordentligt, så vi får se hur det går imorgon. Är nog ganska trött på onsdagkväll gissar jag på.

På torsdag är jag ledig inför helgtjänstgöring, ska bli ganska skönt. Ska nu jobba tre helger på raken vilket är lite pissigt, men har fått ledigt många helger på raken tidigare i schemaperioden, och det har varit väldigt skönt.
Nu ska jag passa på att se hur det ser ut på fredagen när jag tänkte flytta och se om det finns möjlighet för mig att diffa bort det passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0