Nu har det ordnat sig, hoppas jag!

Idag började dagen ganska bra, vaknade otroligt tidigt, vid nio tiden, trodde jag skulle sova alldeles för länge men så blev inte fallet.
Tog det då ganska lugnt imorse, ingen stress. Började ju inte förrens 14 idag. Efter VBÅ, som jag kollar på varje tillfälle som ges ringde jag till bostadsföretaget för att se hur lång tid de behövde på sig för att välja ut en hyresgäst. Fick då reda på att jag var godkänd och klar! Jag fick lägenheten, så nu går jag på små rosa moln, men damen i andra änden av luren skulle ringa till nuvarande hyresgäst och kontrollera så inflyttningsdatumet var OK och sedan ringa tillbaka, men hon har fortfarande inte ringt. Hon sade att hon skulle skicka hem kontraktet så jag fick skriva på det. Så förhoppningsvis flyttar jag 1:a december till min nya lya=), eller rättare sagt första helgen i december.
Väldigt glad över det är jag, då är det bara passet som saknas;-). Kommunen som jag flyttar till är inte mitt förstahandsval, men det får duga ändå, jag får tak över huvudet och det är huvudsaken.

Sitter och har det lugnt på jobbet, inte mycket ljud runt omkring mig och det är ganska skönt, det är inte allt för ofta man får ha det så tyst runt omkring en på detta ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0