Nu är det snart klart!

Nu är det snart klart med nya lägenheten, kontraktet låg på golvet nu när jag kom hem=). Så nu har jag signerat 6 papper, och ska bara gå till bibblan och ta en kopia av mitt leg imorgon och sedan posta kontrakten vidare. Känns så bra att ha ett förstahandskontrakt, det är ju inte riktigt klart ännu men nära inpå.

Idag hade jag simulatorträning på jobbet, vi tränar olika scenarion på en docka med en massa teknik. Det var riktigt roligt, hade bara "ovan" personal med mig, jag var den som var gammal i gården, och det är inte ofta man får känna så. Men idag kände jag nästan det.
Tog även galna grissjukan-vaccinet idag, 09.34 var jag stucken och klar. Har väl inte kännt av allt för mycket ännu, är lite öm i just den muskeln som blev stuckan och hade lite små ont i huvudet. Och kanske illamënde men det var nog bara inbillning tror jag.

Idag är jag så seg så jag tänker inte laga någon mat, köpte mig en färdig paj som står och värms i ugnen just nu, till den blir det lite sallad så det blir en "hel" måltid. Sedan är det soffan som gäller.

Imorgon hade jag tänkt att bara ligga på soffan men eftersom de ville ha en kopia av leget så måste jag ta mig till centrum för att kopiera leget, skulle kunna göra det på jobebt på måndag, men vill få iväg det så fort som möjligt, vill inte missta denna lägenhet. Och om man inte skickar in så de får de inom sju dagar från brevdagen, vet inte vilken brevdagen är, så är det lika bra att skicka iväg det så fort som möjligt. Men efter det blir det en snabbis till tvättstugan om jag inte bokar om den och sedan bara ta det lugnt hemma, och hoppas att jag inte får några jobbiga biverkningar av vaccinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0