Lugn dag hemma

Idag har jag bara varit hemma, pratade med min syster under förmiddagen och hon berättade att hon hade en kopiator hemma så jag passar på att låna den och kopiera mitt leg till bostadföretaget. Så då slapp jag åka någonstans idag vilket var min intention från början.
Jag har börjat packa lite saker som inte används, t.ex. lite prydnadssaker och småttoch gott från mitt vintrisskåp och databord. Packade nyss ner en massa skor och sommarjackor. Så två kartonger och en sopsäck är packade. Bra jobbat!

Just nu håller jag på att laga mat och sedan blir det lugnt. Börjar känna mig lite varm, så jag ska väl lägga mig på soffan medans jag väntar på att maten blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0