Halva dagen var bra, resten mindre bra

Som jag skrev i förra inlägget har min dag varit ganska bra, men när jag var på väg hem ringde jag en god vän, eller rättare sagt min bästa vän, som kom med ett tråkigt besked.

Man vet inte vare sig ut eller in, vet inte vad man ska säga eller göra. Hur ska man bete sig? Hoppas denne inte tog illa upp, men vad ska man säga? Självklart det som kommer inifrån, men räcker det?

När jag satt på bussen och vi hade lagt på kom olika tankar upp, ska man göra så eller så? Ska man erbjuda det eller det? Ska man ge det rådet, självklart ska man göra allt det. Men det är nog lite tidigt än så länge, de är ju inte helt säkra, det kan ju vara "falskt alarm", vilket vi båda hoppas på.

Ska nu läsa på om det här ämnet och sedan får väl lite fler tankar flöda ut...

Kommentarer
Postat av: S

Det kommer säkert gå bra ska du se. :-) Om ca 4 veckor får vi provsvaren. håller tummarna

Tack för att du finns.

2009-11-25 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0