En helg på jobbet avklarad

I helgen jobbade jag, och det var riktigt kul faktiskt. Hade mycket men lagom att göra och dagarna bara flöt på, kom vid 7 på morgonen och sedan var klockan 15 och jag fick åka hem. Alldeles galant!

Efter jobbet har jag inte gjort mycket, varit seg och legat på soffan mest. På lördagen tog jag en snabbtur i centrum och köpte lite gott till kvällen och sedan var det hem. Väl hemma tittade jag mest på tv, gjorde inte många knop, somnade till och med till en stund, bara en kvart ungefär men blev mycket piggare. Powernap!

Helgen har då varit bra, inte slitit för mycket. Bara lagom mycket.
Idag har dagen varit ganska bra också. Dagen har flutit på men lite segare än under helgen, det var inte lika mycket att göra, eller rättare sagt, det var mer personal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0