Effektiv eftermiddag

Idag har jag varit ganska effektiv. Förmiddagen var lugn och behaglig, var i centrum med min syster en stund sedan åkte jag hem och kollade lite på tv, och sedan var det städning.
När städning och diskning var klart började jag laga mat.
Medan jag lagade mat rensade jag i min tidningshög, sådant som är bra att ha till att packa in porslin i inför flytten och sådant som skulle kastas, och det blev en hel hög med båda delarna.
Efter maten gick jag och slängde de och gick sedan ut med grovsopor, kartonger och sådant man ska källsortera. Gick då förbi tvättstugan för att boka en tid och såg att ingen hade bokat ena 17-21 tiden så då passar jag nu på att tvätta, men den som hade boket den andra 17-21 tiden kom inte så jag kör 4 maskiner på en och samma gång. Ska bli skönt att bli av med all tvätt.
Tänkte börja småpacka sådant jag inte kommer använda innan jag flyttar, sommarskor och sommarjackor och liknande. Får se när jag kommer igång med det, ska titta lite på tv nu tänkte jag, sedan blir det nog lite packning mellan tvättstugebesöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0