Blev lite blödig

Idag vaknade jag vid 11, helt otroligt, så länge har jag inte sovit på många veckor. Gick och lade mig väldigt sent också, det blev vid halv 1 tiden någon gång. Förstår inte att jag kunde hålla mig vaken så länge men det gick.

Pratade med S hela kvällen från att jag kommit hem från min syster S, var hemma ungeför kvart i nio, och vi pratade ända tills jag nästan sov vid halv 1 tiden någon gång. Vi tog ett glas vin genom telefon tillsammans.

Pratade med min bror över MSN för en stund sedan och pratade om min flytt, han kollade upp hur han jobbade den helgen jag ska flytta och han var bara ledig på fredagen, så jag ska försöka ta ledigt på fredagen så vi kan flytta på fredagen istället för på lördagen. Han är också så snäll så han ska försöka låna en större bil så jag slipper hyra en skåp/lastbil från Statoil/OKQ8. Blev lite blödig då, men som sagt jag är alltid blödig.

Idag har jag inget planerat, men vi får se hur dagen flyter på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja din bror är bra snäll han! :-)

2009-11-08 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0