Tung helg...

Har jobbat helgen, dag fyra var det idag, har en dag kvar tills jag är ledig en hel dag! Ska bli riktigt skönt för jag börjar bli väldigt trött i kroppen nu. Har haft en väldigt tung helg på jobbet, eller tung och tung, motsträviga patienter. Då blir det tungt.

Fredagskvällen var den värsta kvällen under helgens pass. Tror jag satt ner max en timme under hela passet, som jag dessutom kom ungefär två timmar tidigare på. Blev inringd av chefen och ombedd att komma in tidigare och lösa luncher, när jag väl kom fram blev jag inskickad att städa en sal. Kunde lika gärna varit hemma kändes det som. Fast det skulle säkert inte ha blivit städat under fredagspasset om jag inte kommit in tidigare, tror jag=S. Hade ingen koll på resten av verksamheten.

Idag har varit en ganska bra dag, det har gått i ett, men ändå varit behagligt=). Och det blev ju bättre när jag såg hur solen sken när jag fick gå hem=).

Har precis diskat upp allt efter veckans "mat", vilket inneburit typ frukost. Har jobbat mest kvällspass i veckan då blir det mat på jobbet istället för hemma. Väldigt behagligt ibland, slippa diska hemma.

Har nästan lärt mig hur man spelar poker nu, Texas Hold´em Poker i alla fall. Spelar på AB, gratis, inga riktiga pengar alltså. Sådant vågar jag mig inte på, då blir jag bankrutt.

Så nu ska jag spela lite poker och sedan skära upp lite vattenmelon som jag köpt hem idag. Och förbereda mig för morgondagens arbete=)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0