Vad ska man tro på? Och vad ska man inte tro på...

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar, två om man ska vara noga=). Jag skrev i förra inlägget om lägenheten jag var och tittade på i måndasg morse. Den var jättefin och den vill jag ha. Men jag fick den inte =(. Jag avancerade från plats 37 till 9 till 8. Sen tog det stopp. Det var någon som stått i bostadskön bara¨några månader längre än mig. Blev nästan tagen på mållinjen, eller vad man säger.

I tisdags var P över på middag, vi satt och pratade så mycket så maten nästan blev kall... Men gott var det, och trevligt dessutom.

Igår, onsdag, var jag väldigt trött efter jobbet, fastän det var en lugn dag och att jag dessutom flexade hem nästan 2,5 timmar tidigare. Det var bara hem och åka till veterinären med Chippen så han skulle få sin vaccination. Det jag möter när jag kommer in på kliniken är två gråtande människor och en hund, kom underfund med att den hunden inte skulle få leva så länge till. Sorgligt!
Ialla fall blev han vaccinerad och fick ett nytt halsband, det gamla är så gott som för litet redan. Men det jag köpte är väldigt lätt att ta av sig märkte jag igår, och imorse/inatt låg det brevid min kudde, och tidigare idag låg det på dörrmattan i hallen. Antligen är det väldigt lätt att ta av eller så har jag en väldigt smart katt.

Snart ska jag åka och jobba, hoppas det är mycket att göra, orkar inte med en lugn dag idag, känner att jag har ganska mycket energi, men varför åkte jag då inte till gymmet och gjorde av med lite?? Vet inte vad jag tänker på ibland, ligger hellre hemma på soffan och tittar på tv än att åka och röra på mig, något måste vara fel ibland. Eller så är jag bara väldigt lat.

Satt och tittade på aftonbladet idag, där den där videon om "spöket", och någon hade skrivit en kommentar om en video på youtube som skulle vara mycket häftigare, om UFOn, jag kollade in den videon och den var ganska häftig men är den sann? http://www.youtube.com/watch?v=YdyQu5Zx8xw
Kollade även in andra videos om UFOn när jag ändå höll på, och de flesta ser väldigt inklippta ut. http://www.youtube.com/watch?v=8x4P24IUDqY Denna ser inklippt ut.  
UFOn tror jag inte på, men spöken däremot tror jag på.

Nu ska jag göra mig iordning för att börja ta mig till jobbet. Och kolla en sista gång om det finns nägra fler trevliga lägenheter på marknaden.

Kommentarer
Postat av: Jätte S

Vad ska man tro på tro på tro på när, tro på när det är så här? (8)

Det är din överskrifts fel att jag har haft Dileva i skallen ett tag nu, jag tycker inte om dileva!

2009-03-05 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0