Middag med en kär vän ikväll

I torsdags blev jag inbjuden på middag hos en kär vän till mig. En gammal klasskompis som jag inte träffar speciellt ofta, men det måste vi ändra på.
Så ikväll ska jag hem till R och R på middag och vin, och jordgubbar med mousserande vin=). Lite lyxigare än vanligt. Ska bli riktigt trevligt, har bara träffat hennes pojkvän två-tre gånger tidigare, och då har det blivit lite bråk tyvärr. Men det håller än!=)

Igår var det tänkt att S skulle komma över på vin, men det gjorde hon inte, åkte hem till sin mamma istället. Då var det tänkt att hon skulle koma idag men det har inte heller blivit av. Synd nu när hon inte bor i 08-land. Får väl träffa henne om någon vecka istället.

Igår kväll satt jag i mörkret och tittade på tv, när det plötsligt ringde på dörren 21.30. Häll på att få hjärtat i halsen, vem vill mig något en fredagskväll vid halv tio??? Vågade knappt öppna så jag frågade genom nyckelhålet vem det var, det var visst en granne jag aldrig träffat förut. Tur att det inte var någon sjuk människa som skulle bryta sig in hos mig.

Nu ska jag göra mig iordning för middagen ikväll!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0