Lägenhetsvisning och rörig dag på jobbet

Den rubriken passar ganska bra in på min dag igår. Klockan 8 igår morse var jag och tittade på en lägenhet, den var väl fin, men gillade inte badrummet, det var någon konstig duschkabin, som förra hyresgästan hade ställt dit antar jag, för det var inte ens anpassad till badrummet. Förutom det så gillade jag lägenheten så den har jag tackat ja till. Är på plats 38 för tillfället, men kommer nog avancera lite=). Känner att jag inte kan ha för stora hopp om att jag ska få den, min anställning är ju inte helt hundra, vet inte om jag får jobba kvar efter det att mitt vikariat har gått ut. Annars blir det något annat eller möjligen skola om jag inte hittar något.

Sen kom jag till jobbet till 14, kände av röran redan när jag kom innanför dörrarna. Sedan under rapporten hörde man hur rörigt det skulle bli och det var tänkt att vi skulle vara mycket folk, men en kom inte. Jag tänkte att jag skulle sitta i receptionen och ta emot anhöriga, det tydde på att det skulle komma ganska många. Men det hann jag inte med.

Strax innan 21 fick jag och en kollega gå i väg på en röntgenundersökning, och det gick ganska fort, tio över 9 var patienten tillbaka i våran säng, men sen kom de på att det skulle göra en till undersökning. Då var det bara för mig att ta mig tillbaka till avdelningen så jag skulle hinna med min buss hem.

Hoppas det är mycket att göra idag också=)

När jag gick hem från bussen igår kvväll kändes det som om min hjärna frös till is, det blåste riktigt kallt så idag ska jag packa ner en mössa i väskan, vantar också tror jag=).

Nu ska jag fixa iordning lite innan jobbet, och äta lite lunch.

Har haft strul med internet så detta inlägg är skrivet i tisdags förmiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0