Kom äntligen iväg till gymmet igår

och det märks idag, har smått med träningsvärk och är helt slut, inte helt slut som att jag abra vill sova utan helt slut i huvudet, seg. Men det segheten kom nyss, kanske för att jag bara legat på soffan idag sedan jag vaknade. FÖrutom att jag fixat lunch och lite små grejjor, ska väl ta och diska snart också så jag kan börja med middagen , köttfärsås och spaghetti=). Var ett tag sedan jag åt det nu, blev riktigt sugen på det imorse.

Igår kom jag då iväg till gymmet igen, bestämmde mig för att köra mest kondition eftersom jag knappt har någon. Började med rullbandet, snabb promenad och sedan tänkte jag springa en bit, men det orkade jag inte i mer än några minuiter, sen bytte jag till cykel, cyklade väl i ungefär 30-40 minuter sammanlagt under hela besöket. Körde lite styrka men det var mest för att jag blev trött i benen efter cyklingen så lite träningsvärk har jag i armar och axlar idag. En skön värk tillskillnad från typ mensvärk, som jag skulle kunna slippa om jag fick.

Idag har jag då bara tagit det lugnt och vilat hemma, varit riktigt skönt, så antingen senare idag eller imorgon  får det bli städning och liknande. En vild gissning är att det blir imorgon. Känner för att bara slappa idag, mitt huvud är inte riktigt med idag.

Imorgon ska jag även till centrum och handla lite mat och kanske något annat roligt, det märks imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0