Inga moln så långt ögat kan nå, trodde jag ja.

Imorse blev jag riktigt glad när jag var på väg till jobbet, när jag tittade upp mot himmlen såg jag inte ett enda moln, förrens jag vände mig om =(. Där var de, fast de var vita och fluffiga i alla fall, inga regnmoln som tur var.
Fick göra premiär i mina nya sommarskor idag, alltid bra att veta att man kan gå i skorna när man köpt de, jobbigt annars om man måste hålla på med skavsårsplåster och liknande.

Dagen på jobbet har varit smått deprimerad, har suttit på isolering i mörkret och kylan. Det var väldigt kallt på salen, och dessutom mörkt och trisst. Tur var att jag fick gå ut ibland och se lite solljus, men ännu bättre var det när jag fick åka hem. Då kom jag verkligen ut i solen=).

Just nu sitter jag och väntar på mina matvaror, har beställt hemkörning och de ska komma mellan 18-20 någongång, de har 1½ timme på sig nu. Sedan är tiden ute=D. Är en ganska lagom tid, för man hinner komma hem och laga mat och slappa lite innan det är dags att packa upp några kassar med varor.

I onsdags köpte jag en väldigt god vattenmelon på torget, och den tog slut på tre dagar, och idag har jag köpt mig en ny, två kilo tror jag att det är, riktigt gott ska det bli lite senare ikväll, bättre att snaska på det än onyttigheter, och nästan lika gott=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0