Det är nästan så jag tror på ödet.

Som skrivet tidigare har jag blivit av med mitt jobb, eller rättare sagt mitt vik blir itne förlängt. Så det är dags att leta nytt jobb, har sökt två jobb hittills, ett utav de är i samma "kategori" som mitt nuvarande.
Det roliga med det jobbet är:
Det kom ut knappt en vecka efter att jag fått reda på att jag inte får stanna kvar. Och nu tänker väl ni och? Vad är det med det?   Jo det ska jag berätta=)
Sökte det jobbet och ringde igår till ansvarig chef på det stället, och frågade om när tjänsten skulle tillsättas, det stog nämligen inte i annonsen. Kvinnan i andra änden svarade att den ska tillsättas i september. Och när gär mitt vik ut? Jo i september.

Jag tror inte på ödet, men det här måste vara ämnat för mig detta jobb=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0