Vilken tajming!

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en avi på dörrmattan, presenten!! Den hann komma! Vilken tajming=). Tog det lite lugnt framför datorn när jag kom hem och sedan var det dags att laga middag. Sedan smälte jag maten och tog mig till centrum för att hämta ut presenten. Kände att det var lika bra att hämta ut den idag, vet inte om jag behöver jobba heldag imorgon, 7-21.30, och på lördag blir det allt för stressigt att hämta ut den, skulle inte hinna slå in den efter jobbet ändå.

Så när jag hade hämtat ut presenten gick jag och tittade lite i butiker för att få tiden att gå, ville hitta en fotlänk, men det gjorde jag inte=(. Så jag började titta efter någon ny topp, men det hittade jag ingen heller. Det jag hittade var hårnålar, och det behöver jag, har slarvat bort alla jag hade.

När jag åkte hem från jobbet åkte jag buss tillsammans med grannen jag ringde polisen om för ungefär tre veckor, hög som ett hus med en öl i handen. Kändes obehagligt och han satt och pratade med alla möjliga på bussen som man såg att de inte ville, men han ser väl inte sånt antar jag. Gick hem väldigt fort när jag kommit av bussen och höll mig i köket en stund så han inte skulle se mig genom vardagsrumsfönstret. Ja jag är nog lite töntig, men det skulle nog vilket 21-åring vara när det är någon som är hög som ett hus och obehaglig. Så jag tänker vara töntig. Så det så!

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite, kanske sy några stygn också. Får se vad jag gör, kanske bara blir slötitt på tv. Dags att sova om några timmar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0