Packning påbörjad!

Det känns som jag ska vara borta i evigheter, säkert för att jag vet att jag inte får träffa mina älsklingar på nästan en vecka, vad de kommer bli glada när jag kommer hem!

Har idag varit i centrum med S, S och E och handlat det sista inför resan, tror jag. Har köpt mig öronproppar och en sovmask, en "fluffig" rosa med texten: "Schhhh......Sleeping in Progress". Tyckte det var för härlig när jag såg den på Lagerhaus och den var jag tvungen att köpa, kostade bara 29:-.  Vi gick i nästan hela centrum när vi till sist landade på Stadium, där E skulle köpa skor, när vi då kollar runt på skor ser jag till min förvåning, skor för 29:-. Måste ha!! Så jag köpte mig ett par skor också men bara för att de var billiga och inte såg helt shaskiga ut.

Imorgon bär det av hem till mor och syster för att lämna av katterna och allt som ska följa med, även vaccinationskort i fall de blir sjuka, det vet man aldrig! Och så har jag tvättstugan, vilket jag kom på idag, så jag måste ringa min syster som ska köra mig och kissarna dit, så vi kan komma överens om en tid som inte krockar allt för mycket med min tvätttid.  Sedan blir det packa det sista när allt är torrt och sedan ta sig in till T-centralen och tåget till Norge.
Funderar på att om min syster kan köra under eftermiddagen och jag hinner bli helt klar i tvättstuga och packning att jag landar hemma hos henne när vi har lämnat kissarna till mamma.

Sitter nu och pratar med min syster, och det blir att lämna katterna mitt i tvättstugan, då kan jag i och för sig packa i lugn ro när allt är torrt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0