Tråkigt idag

Idag har det varit en riktigt lugn dag på jobbet, vi var 8 personal på fyra patienter, inte så väldigt mycket att göra,så idag kom jag iväg och registrerade mitt bagde på gymmet på jobbet, så nu är det dags att börja träna på riktigt. Ska bli skönt och komma igång med träningen igen, efter ett visst antal år, ungefär 2 år sedan jag tränade "på riktigt". Hoppas bara jag kommer upp tidigt på lördag åså jag kommer iväg till gymmet innan jobbet klockan 14, men har inga bra träningskläder ,hmmm, får hitta på något, förhoppningsvis är det inte så mycket fokk på gymmet så jag vågar dit =).

Har nu fått hem min nya MP4-spelare, förstår mig inte riktigt på den ännu, det kommer väl snart.
 Fin va??? =)

Så idag har jag pratat om mitt fynd på jobbet=).


Igår fick jag en väldigt rolig kommentar på jobbet, "Yennie, har du gått ner i vikt? Du ser mycket piggare ut nu." Och svaret var JA, har blivit ungefär 10 kg så det borde synas=).

Med den roliga kommentaren avslutar jag detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0