Söndag, och otroligt pigg idag också.

Jag tror jag har hittat en bra juice för mig, Brämhults färskpressade juice. Har druckit två glas av den varje morgon i snart en vecka, och denna helg har jag varit otroligt pigg. Något att fortsätta med kanske? Det är ju mycket C-vitamin i den och inga tillsatta E-ämnen, bara naturliga produkter, kan man skriva så? Är på flaska nummer tre nu, nummer två var det mest min systerdotter som drack ur men jag fick mig några glas till frukost igår. Ska försöka fortsätta med denna juice i någon månad och se om jag fortfarande är lika pigg, då är det nog dags att skaffa sig den vanan att dricka två glas till frukost varje morgon.
Denna har jag i mitt kylskåp för tillfället, har också provat Hallon, inte lika god som Jordgubb/Lime. (Googlad bild).

Idag har jag varit iväg och handlat lite, en träningsväska så jag slipper ha en PROPPFULL ryggsäck som knappt går att stänga när jag ska träna innan/efter jobbet. En riktigt fin från SOC.  Tjusig va??

Handlade också lite till middagen ikväll så jag fyller ut grytan med lite nyttigheter. Tänkte mig Korvstoganoff till middag ikväll, var ett tag sedan jag åt det och det går snabbt och smidigt att koka ihop.

Igår efter att lilltjejen åkte hem var mina katter heeelt slut, d e klart att de går lite på tå när det är en liten som vill leka och gosa hela tiden, vilket är ganska mysigt enligt båda men troligen Chippen som uppskattar det mest. Så här såg mina älsklingar ut efter att hon åkt hem.
efter att jennifer åkt hem

Ska nu sätta mig i soffan och samla krafter inför städning och sedan handbollsmatch på tv, hoppas det går bättre för Sverige i denna match, Sverige låg bättre än Ungern igår enligt tabellen i alla fall=)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vilka supersöta katter!

Rent generellt tror jag det är mycket kalorier och socker i joser. Nästan lika mycket som i läsk faktiskt! Vill varna dig.

Tror egentligen det är bättre även om det låter trist att dricka vatten och äta frukt och ev ett multivitaminpiller. Kram

2009-01-27 @ 00:28:30
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0