Seg som bara den!

Idag skulle jag vara så duktig så jag satte klockan på ringning klockan 8 imorse, inte gick jag upp då inte. Låg kvar i sängen ungefär en timme och det var varmt och skönt! När jag väl kom upp var det bara att ta en snabb dusch och fixa mig innan tvättstugetiden började klockan 10. När jag väl kommer till tvättstugan frågar föregående tvättare om jag har en mobiltelefon på mig för det är stopp i avloppet, vid mina maskiner!!!!! Men icke sa nicke, det var bara att gå hem och felanmäla så de fixar det så jag kan tvätta allt jag har, det har ju blivit gardiner efter julen också... hmmpf.

Igår kväll pratade jag med en föredetta kollega på FB, som bjöd över mig på middag ikväll. Trevligt ska det bli!! Har inte träffat L på ett tag nu eftersom jag bytte jobb, det gör hon också snart fick jag reda på, hon pluggar Prehospitalvård=). Hon var så rar när hon frågade om jag ville komma över på middag, har inte umgåtts med henne privat innan, det ska bli kul att lära känna henne "hemma" och inte bara i landstingets kläder.

Snart är det dags att gå till tvättstugan igen och se om de fixat avloppet, vilket de förhoppningvis har för det var mycket vatten i "brunnen". Skulle svämma över ganska fort om de inte åtgärdar stoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0