Min bebis är hemma, full och öm.

Vid 15-tiden kom jag hem med min bebis från veterinären. Vid 11-11.30 nångång blev han opererad, så när jag hämtade honom var han fortfarande väldigt sömnig. Väl hemma och när jag öppnat upp transportburen skulle han absolut inte ligga kvar i den, utan gick och letade efter Cosmos. När Cosmos fick syn på honom så var det nästan som han undrade vart Chippen hade varit hela sitt liv, som om de varit åtskillda flera dagar, det var bara några timmar. Filmade med min kamera, men vet inte hur man lägger in videos här riktigt än. Ska försöka klura ut det under kvällen så lågger jag in de senare idag.

När lillen skulle gå runt och titta så inget hade ändrats vinglade han till några gånger, väldigt komiskt att se=).

Idag har jag ätit kycklinggryta med jordnötter, något jag inte ätit på väldigt länge. Det var väl ungefär ett år sedan jag åt det sist. Var väääääldigt gott. Gjorde ganska mycket så jag kan ha matlåda med till jobbet, blev bara tre matlådor. Jag kan tyvärr inte tipsa om något recept, det är väldigt sällan jag går efter recept utan jag blandar bara lite i en kastrull och då brukar det bli ganska bra, annars finns kryddor=).

Nu ska jag klura ut hur jag lägger in videos här, kanske blir någon länk från Ansiktsboken. Det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0