Lördagskväll och hemma.

Jag har jobbat varannan helg den senaste tiden, så nu när jag har en ledig helg ska jag bara vila och ha det härligt utan aldelles för mycket planerat. Har småstädat idag, sopat golvet, trampade på en glasbit efter en glasflaska som ramlade i golvet igår, tur att inte lilltjejen trampade på den när hon sprang runt som en galning idag.

Har precis kollat på handbollsmatchen, Sverige-Frankrike. Vi förlorade matchen med 7 mål, ingen bra match från våran sida. Sov bort nästan 15 minuter i första halvlek, tog oss sedan men vi låg under med ungefär 7-8 mål redan då. Var spännande i alla fall tills det var drygt fem minuter kvar på matchen då det knappt var något spel kvar, alla spelade sitt eget, inte som lag.

Nu ska jag titta på Körslaget, roligt program tycker jag, kanske låter som jag är 60 år gammal?=P Det kan jag ta.Ska ligga på soffan och gosa ner mig under en filt, är riktigt frusen idag.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0