Chippen blir av med sina juveler idag.

Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat Chippen på djurkliniken, han ska bli av med sina juveler idag, kastrerad alltså. Det blev nästan lite sentimentalt när jag skulle gå, varför egentligen? Troligen för att jag vet att det är en ganska stor risk att bli sövd, både för djur och människor. Man vet inte om personen/djuret är allergisk mot något utav narkosmedlena som används. Men men, man ska inte oroa sig i onödan, de på djurkliniken vet ju vad de gör. De kan rädda min bebis liv om han inte mår så bra. Usch dåliga tankar jag kommer in på. Nu tar vi något annat.

Jag förstår inte varför jag har så svårt att diska när jag har ätit klart, lämnar alltid disken till dagen efter. I början när jag flyttade hemifrån var jag så duktig så då diskade jag precis efter jag ätit klart, men inte nu längre. Det är inte så roligt att komma hem till disk efter jobbet när man är trött och hungrig. Måste bättra mig på det.

Nu ska jag sätta mig och titta lite på tv.  Ska försöka ta en bild på min "fulla" bebis när han kommer hem sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0