Barnvakt ikväll =)

Ikväll är jag barnvakt åt lilltjejen, sitter för tillfället och tittar på Pippi. Favoriten hos den lilla=P.

Igår var jag på gymmet, blev ett ganska lugnt pass, körde mest styrka men promenerade i ungefär en halvtimme på bandet. Igår när jag skulle köpa lunch märkte jag när jag väl var på jobbet och hade bytt om att jag fått fel sallad, det var bara att "cykla" tillbaka och byta ut den. När jag väl hade rätt sallad var jag vrålhungrig. När passet började var jag smått seg, vilket kanske inte är så konstigt. Vid 19-tiden kände jag hur ögonen började gå i kors, var riktigt trött men hade några timmar kvar att jobba. När jag var på väg hem och skulle gå av bussen började jag känna av träningsvärken, ILLA tänkte jag, hur i h-vete ska jag kunna gå imorgon? Men det gick otroligt bra, visst jag har träningsvärk, men det känns nästan bara när jag reser mig upp. Det värsta var när jag satt på huk och skulle upp, det va nästan som jag behövde hjälp=). Men det värsta är trappor!

Blev smått irriterad på en kollega på jobbet idag, den tyckte att jag skulle göra 3-4 saker samtidigt, vilket inte alltid är så lätt. Var smått irriterad resten utav dagen, mycket för att jag är trött också.

Imorgon blir det städning här hemma, så jag har söndagen fri för vila=). Tänkte också åka och köpa mig en bättre väska för träningskläderna, då måste jag ju åka och träna om jag köper mig en tillräckligt stor väska.

Nu ska lilltjejen bada och gå och lägga sig, riktigt trött idag. Får se som jag skriver något mer idag, annars blir väl det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0