2009

Nu har då ett nytt år börjat, fastän det inte känns som det. Igår var jag bara hemma, inge festande som de flesta andra gjorde. Gick och lade mig halv 12 och läste, vid tio i tolv ungefär gick jag till köksfönstret och tittade på lite fyrverkerier, sedan var det bara sova kvar. Jag kände inte för att festa eller vara speciellt social igår. Satt vid datorn och var social över internet istället. Och om jag skulle åkt någonstans skulle jag inte kommit hem eftersom jag inte hade bokat någon taxi för en vecka sedan.

Idag skulle mitt mål vara klarat, målet jag berättat om i ett tidigare inlägg. Och det är klarat! Med lite marginal, men avklarat! Så nu ska jag komma på nya mål, jag har ett som jag tror på, men måste tänka på det lite till=).

För tillfället väntar jag på att min middag ska bli klar, potatisgratäng och kotlett=) Mums.
Har varit hem till min syster och försökt hjälpa henne med sin dator, den blev så seg så jag gärna skulle kastat ut den genom fönstret, men det var ju inte min dator så det vågade jag inte. Satt och donade med datorn i ungefär tre timmar, och det ville inte fungera, tillslut fungerade det halvt. Var även hem till hennes nya kille och fixade hans dator, full med virus. Förhoppningvis försvinner de nu med nytt virusprogram. Annars blir det omformatering.

Nu ska jag kolla maten, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0