Småseg efter festande hela natten.

Igår var det inflyttningsfest hos min syster, var där vid 20.00 ungefär och började kvällen lugnt. Var ganska tråkigt tills klockan blev 23 ungefär, då började alla släppa loss. Det var väl ungefär 20 st sammanlagt som kom dit, de flesta var T´s kompisar och landsmän från Benin.  Vid två-tre tiden började folket klinga av så vi var inte många kvar sedan, varav två somnade på soffan vid femtiden. Jag åkte i alla fall hem vid 06 tiden, var hemma vid halv sju imorse då var det bums i säng och jag sov i några timmar, men nu är jag pigg och alert.
 
Ska väl fixa till lite frukost snart. Innan det riktigt kurrar i magen=D.

Kommer förhoppningsvis en uppdatering senare. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0