Hemma efter ungefär 13 timmar på jobbet

Blev en heldag på jobbet idag, så nu har jag nyligen kommit hem. Ännu en kollega blev sjuk idag, Krya på dig A. Så det var två sjukluckor ikväll. Det var bara att se glad ut och jobba lite till. Det tråkiga var att det var ganska lugnt på jobbet idag, hela dagen. Passade på att planera mitt schema för nästa schemaperiod. Saknas några timmar men det går nog inte att få ihop mycket bättre. Vill ju gärna inte jobba 8-9 dagar på raken. Kan bli lite väl många dagar, har jobbat som mest 8 dagar på raken. Småtufft sista dagen kan jag säga=). Men jag överlevde det också=).

Sitter förtillfället och pratar med S i telefon, som vanligt=). Hon sitter och "shoppar" lite grann över internet, får se om hon får hem något fint=). Fina påslakan tittar hon på i alla fall.

Får se om jag kommer iväg till gymmet på tisdag, det borde jag göra tycker jag. Är lite småförkyld men det försvinner förhoppningvis tills dess, eller så blir det värre.

Nu börjar jag få kramp i nacken, dags att och hålla i telefonen med händerna istället för att sitta som en jag vet inte vad och hålla fast telefonen mellan axeln och örat. Med tanke på det, för några veckor sedan frågade min manliga kollega mig om jag kunde bre hans smörgås, eftersom han pratade i telefon. Haha, killar kan ju inte göra två saker samtidigt sägs det. Men tillslut kunde han bra sin smörgås när han satte telefonen mellan öron och axel. Lite komiskt. Nu är det inte så att jag menar att ingen kille/man kan göra två saker samtidigt. Kom bara att tänka på den händelsen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0