Haft en bra dag idag=)

Dagen började ganska bra idag, inte för att jag ville gå upp när klockan ringde tjugo i fem imorse. Men upp kom jag vid 5, fixade och donade med morgonrutinen, sen var det dags att gå tio i sex. Kollade på termometern och den visade en plusgrad, bort med vinterjackan och på med "vår" jackan. Bort med tjocka varma halsduken och på med tunna färgglada sjalen/halsduken. Med rosa halsduk/sjal och vårjackan började min promenad som var lite hal, slask. Kände mig riktigt snygg när jag slapp ha vinterjackan och se ut som en Michelingubbe. Så nu vill jag att det ska fortsätta vara "varmt" och kunna hänga in vinterjackan i garderoben och inte behöva ta fram den förrens i november/december igen. Då skulle jag vara lycklig=).

Igår var ju P över på middag, något jag inte förstår är varför människan börjar flörta när han kommit hem. När han är ungefär 2 mil bort och vi sitter vid våra datorer. Något jag inte förstår. Han kanske hade en bra anledning? Lite blyg IRL? Det var han inte förr i tiden vad jag kan komma ihåg i alla fall. Hmmm... får fråga ut honom vid ett senare tillfälle =).

Idag har det varit en bra dag på jobbet också. Passade på att vara med på ronden för att lära mig något nytt. Det var en speciell rond idag, och dessutom på engelska. Tur att jag är någorlunda bra på engelska så jag förstår så gott som allt. Man kan ju inte kunna alla ord =). Speciellt inte alla medicinska termer, det finns ju massor även på svenska som man inte förstår.

Idag har inte stegräknaren strulat heller, är upp i 7300 redan nu så det ser lovande ut=). Nu ska jag gå och diska och fundera ut vad jag vill ha till middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0