Datan kraschar....

Min dator håller på att krascha där hemma... blir helt galen, har ingen aning om vad det kan vara för fel. Kommer in på MSN, men inte på någon webbsida, ibland kommer jag inte någonstans. Så jag ringde min bror i går och frågade om han skulle kunna hjälpa mig. Ska höra av mig till honom ikväll igen. Förhoppningsvis har han en datakunnig kompis som kan hjälpa mig. När jag försökte formatera om datorn igår stängde den av sig heeeela tiden! Blev galen!

Har kommit upp i ganska mycket steg denna vekca, kommit upp över 10000 steg i alla fall=). 14000 någonting steg i måndags och 11800 någonting igår=) BRA JOBBAT!

Fick dessutom göra nya hål i mina skärp i söndags=) Alltid roligt. Det jobbiga var att jag precis innan hade dammsugit och skurat golvet, och det kom ju lite läder på golvet =(.

Det kommer nog tyvärr inte bli så många inlägg nu förrens min dator har kommit igång, tråkigt värre=(. Har funderat på att köpa en ny dator om den inte kommer igår. Finns visst en för 3900 någonting (eller 3200) på Elgiganten, verkade någorlunda bra. Hoppas att bror min har en datakunnig kompis!!!!!!!!

Ha det bra hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0